Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom
manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom
preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima
vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste
jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen.
Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti web trgovini GSM CENTAR d.o.o., uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.
Reklamacije vezane za
nedostatke proizvoda, te svi ostali prigovori, moraju se iznijeti u pisanoj
formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:
na e-mail adresu: prodaja@gsm-centar.hr,
na adresu:
GSM CENTAR d.o.o., Scarpina 1., 51000 Rijeka
U slučaju opravdane reklamacije kupcu se omogućuje raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. U oba navedena slučaja, kupac je dužan izvršiti povrat proizvoda na način da proizvod mora biti neoštećen, nekorišten i u nepromijenjenoj količini, te u originalnoj ambalaži, uz predočenje originalnog računa. U slučaju da povrat proizvoda nije izvršen na navedeni način reklamacija se neće uvažiti. Bez primitka uređaja i bez otvaranja/uvida u uređaj, nije moguće provesti niti zamjenu uređaja novim, niti povrat novaca.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanja prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Proizvod se može
vratiti poštom ili osobno radnim danom (Ponedjeljak - Petak) od 8:30 do 14:30
sati na adresu: GSM CENTAR d.o.o., Scarpina 1., 51000 Rijeka.
U slučaju opravdane
reklamacije trošak povrata uplaćenog iznosa ili zamjene proizvoda novim u
cijelosti snosi GSM CENTAR d.o.o..
U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi GSM CENTAR d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.